Team

Carmen Posthuma, Office Manager

Carmen Posthuma is begin 2014 gestart bij Hoek Consultants als Officemanager / PA en in deze rol heeft zij een belangrijke sleutelpositie binnen Hoek Consultants. Haar takenpakket is uitgebreid en gevarieerd en behelst alles wat het vlot functioneren van de partners binnen de onderneming vereist om de organisatie op gebied van Human Capital Advies verder te professionaliseren en uit te breiden. Carmen is een vlotte en energieke dame met overtuigingskracht en een groot verantwoordelijkheidsgevoel, gecombineerd met een flinke dosis humor. Opgeruimd en begripvol zijn een paar van haar persoonlijke karaktereigenschappen waarvan zij vindt dat deze passen bij de functie van Office Manager.

Na haar internationale opleiding Tourisme & Management heeft zij gewerkt in diverse functies bij o.a. GVA (Ahold) en ze heeft ruim vijftien jaar gewerkt bij Manpower als Office manager en Senior Consultant. Carmen heeft dan ook veel ervaring en raakvlakken met de werving & selectie tak en in het plannen en organiseren. Het is voor haar een feit dat zij gemotiveerd raakt door een professionele werkomgeving, met collega’s die trots, betrokken en succesvol willen zijn. 

E-mail: carmenposthuma@hoekconsultants.nl
LinkedIn: Profiel

 

Carmen Posthuma

Office Manager